יום שלישי, 19 באפריל 2011

כל מה שאתן צריכות לדעת

על מסיבת ההחלפות שתהיה ביום שישי



 מסיבת החלפות היא בעצם אירוע שבו כל מי שמגיעה מביאה איתה בגדים, אביזרים, איפור או נעליים שיצאו משימוש מכל מיני סיבות. זו יכול להיות בגד שנקנה בטעות, בגד שגדול/קטן עליכן, בגד שלא בא לכן עליו יותר, וכ'ו... מסדרים את הבגדים איכשהו באמצע חדר (במקרה שלנו, גג פתוח ואוורירי) ראית משהו שאת רוצה? קחי, זה שלך בחינם.
מי שאין לה בגדים להביא, מוזמנת להביא כיבוד או חלב לקפה.

 מה שלא נלקח ע"י אף אחת נתרם לצדקה. אם אף אחת לא לקחה את הבגד שלך, ואת לא רוצה שהוא ייתרם מסיבות כלשהן, זה בסדר גמור לקחת את הפריט בחזרה.
רק שתדעו שבמסיבת החלפות הקודמת שמרנו לפעם הבאה פריטים מקסימים במצב שמור חדש דנדש, כולל חזיות לבעלות קאפים גדולים (;

 סעיף קטן שאני מתעקשת עליו- אם אתן מתכוונות להגיע, אנחנו נורא נשמח אם תביאו בגדים במצב טוב עד כמה שאפשר. בואו נגיד באופן משוער שעל כל בגד יפה במצב שמור יש בערך 2-3 פריטים במצב רע
אנחנו רוצות להפוך את המסיבה הקרובה לאירוע שתצאו ממנו עם הרבה מציאות ושלא יהיה רק תחנה בדרך לעמותת "פתחון לב"

עכשיו אחרי שאתן יודעות כל מה שצריך, אלו הפרטים הטכנים

 יום שישי 22.4.11
 12:00-16:00
 ברמת גן- כתובת מדוייקת אצל Shlomtzion Joyiasista Lilith  בפייסבוק
 קרוב לרכבת, לאיילון ולאוטובוסים.

 כניסה עולה 10 ש"ח
 מומלץ להביא קרם הגנה !
 והאירוע בפייסבוק 
http://www.facebook.com/event.php?eid=193326887370044

יום ראשון, 17 באפריל 2011

just some old pics

@all made by Ofel  Epicorus








יום שני, 11 באפריל 2011

הייה שלום תיק יקר

כמה יקר? מחיר לא קטן בשביל סטוץ



קניתי אותך באוקטובר 2010, היית מאמם, תוצרת כחול-לבן, היית מבריק וגרפת מחמאות על ימין ועל שמאל
אך המעטה המבריק היה רק מסיכה לבעיות שהתחוללו בתוכך
לא עברו חודשיים והתחלת להפרם מבפנים, רציתי לעזור כל כך! שום חוט ומחט לא יכלו לפתור את מכאובי נפשיך
משכתי את יחסינו המורכבים עד שסופית שמת קץ לחייך בייסורים... בפבואר חזרתי לתיק הסמרטוטי הישן שלי שעלה רבע ממך ואין בו אפילו חור אחד.
הייה שלום, תיק יקר של לאסטר, שהחזיק בקושי חצי שנה. במחיר שהוא עלה הייתי מצפה שיחזיק שנה לפחות...
מעתה אני רוכשת 3 בשנקל  :(

אכן תמונות קשות

 אילו היו סרטי אימה לתיקים, ככה זה היה נראה.

יום ראשון, 10 באפריל 2011

רשימת אסונות האופנה שלי

למרות שיש כמה כללים מוסכמים בעולם האופנה, לרוב זה תחום סובייקטיבי. לכל אחד יש דברים שמגניבים אותו או מביאים לו בחילה, אלה הדברים שעושים חשק לעשות לבחורה שטיפה

1. נתחיל מהדברים הבנאלים, אבל גם הכי מזיקים לנפש. ג'ינס, שאני במילא לא מעריצה גדולה שלו, שלא מתאים למידות גופה של הגיברת. במיוחד אם הוא נמוך. למעשה בכלל גזרה נמוכה, גם אם את כוסית,  יאה רק אם את חשפנית בטקסס.

2. טרנד היד שניה מאוד חביב עליי. אבל בבקשה אל תיראו כמו סחבות בלויות, תבחרו קצת יותר בקפידה את הבגד המשומש-חדש שלכן. הכי מומלץ לקחת בגד שעדיין מחובר אליו האטיקט, וזה קורה לא מעט (;
טיפ- תבדקו טוב טוב את איזורים הבעיתיים של הבגד. בחולצות ושמלות תבדקי את איזור השחי, שהוא לא בלוי או בהיר יותר משאר הבגד (סימנים קבועים של דאודורנט או זיעה של הלובשת הקודמת) במכנסיים או טייץ יש לבדוק את המפשעה, אני לא צריכה להגיד למה (רמז- פוט מפטפט).

3. דעי את מידתך! תחתונים- שלא יחתכו לך את הצדדים. חזיה- שלא תעשה לך 4 ציצים. לא להתעקש על צמוד/קצר מדי אם את לא יכולה. יש דרכים אלגנטיות לטשטש צלוליט ומבנה גוף בעייתי, תלמדי מה טוב לך. רגליים בעייתיות למשל יראו סבבה עם גרביון בעל טקסטורה מעניינת.
מעבר לזה, יש פריטים שנויים במחלוקת שרק מישהי עם מבנה גוף מסויים יכולה ללבוש. שורטס, חולצות קרופ (aka חולצות בטן) בגדי גוף, ופאייטים למשל, אלה פריטים שצריכים אופי מאוד מיוחד to pull it off. משמע גם אם את כוסית והכל יפה לך, זה לא משנה, הבגד לא מתאים לאישיות שלך אז זה לא יעבוד בחיים.
מכנסי שקי קקי- נא להשמיד ולמגר מכדור הארץ.

4. אל תלבשי לבן לחתונה! זה חוק ברזל ישן שמקביל ל"אל תעשה לחבריך את מה ששנוא עליך"
אלא אם כן את פולניה נקמנית ותישרפי בגהנום, אני ממש לא מבינה למה בשנים האחרונות התחיל הקטע שהמון נשים לובשות לבן לחתונה של מישהי אחרת, זה לא מכבד ולא מגניב בכלל, אז בבקשה תפסיקו עם זה.

5. ביץ' פליז, אל תשעממי אותי
ג'ינס וטישרט זה נחמד, אבל תעשי משהו מעניין עם עצמך. אקססורי שיקי ומעניין עדיין לא הרג אף אחד

6. סגנון קיצוני שעשוי רע
לעומת הסעיף הקודם, החלטת להיות נערת פינאפ לוהטת/גוטיק לוליטה/ליידי גאגא/פרחה מתקדמת... איזה מגניב לך! אם עברת את גיל 14  אני מציעה שתבררי טוב טוב איך עושים את זה בלי לצאת פאתט, הגבול בין מושקע וawesome בין קקי בלבן הוא מאוד עדין
טיפ- כל עוד את האסטטית, הרוב נעשה בהצלחה.


7. תתקלחי אשה (או קאשה, תתקלחי בחייייית). נו, מקלחת, זה הדבר הזה עם המים והסבון והשמפו... במיוחד לקראת הקיץ המתקרב. צריך לפרט?
טיפ- מגבונים בתיק

8. כתפיות סיליקון לחזיה-
מי שהמציא את זה היה איש רע, איש מאוד רע. אין מצב (!) שלא רואים את זה, מקילומטרים!
הבדיחה היא על חשבונכן

9. דברים מכוערים שהופכים לטרנדים שנטחנים עד שבא לי לצאת במסע רצח המוני-
לק מתפצל, ג'אגינג (הכלאה מעוותת של ג'ינס וטייץ), עקבים של חשפנית, פרווה אמיתית, טייץ חום, לואי ביטון, לואי ויטון, קרוקס/טבע נאות מחוץ לבית/מינימארקט שכונתי, סחבות שעושים איתן ספונג'ה מחוץ לבית, תוחם שפתיים שחור-חום- חזק בפתח תקווה, אמריקן אפרל, כתום, סוודר מעויינים, ג'ינס נמוך+חוטיני, מרינה מקסימיליאן בלומין.... ועוד, ועוד...

אני לא טוענת שאני מושלמת, ולא אשפד סגנון אישי של מישהו אחר כל עוד זה משקף את האופי שלו ונעשה בטוב טעם. חוץ מזה, לפעמים גם לי מתפלקת איזו פאדיחה (;
אני מאמינה שלכל אחת יש רשימת אסונות פרטית, אז מה שלכן?

אני שפן סלעים, לכן מותר לי להתלבש מוזר, כי זה מתאים לאישיות שלי