יום שלישי, 26 ביוני 2012

פיצול אישיות ?

הקדמה, בצורה הכי טובה שאפשר להעביר-

הייתי ילדה טובה ועשיתי את העבודות לחופש, אז קבלו את הטיוטוריאל הראשון של הבלוג!

ניגשתי למשימה מרובת נמשים

אלה המוצרים שאני מעדיפה להשתמש בהם למראה מסוג זה
-גלוס colorstay  של רבלון
למי שלא מכירה את סוג הגלוס, הוא עמיד במיוחד לשעות ארוכות ואינו זז, כמו קסם, אני אישית מתה על הקונספט.
יש אותו גם לחברות נוספות כמו מייבילין, מאק, קרליין, ואפילו לחברת לייף של הסופר פארם. כולם לא רעים בכלל, אני אוהבת את רבלון במיוחד וזו הבחירה שלי.
-תוחמי שפתיים בגווני הרצויים
אני בחרתי בגוונים של קורל בהיר ובורדו, וככה צריכים להיות התוחמים. במידה ותרצו להשתמש בצבעים אחרים מן הסתם התוחמים יהיו בהתאם.
-דבר אחרון, יכולת ריכוז וסבלות
צריך לתת חצי דקה לגלוס להתייבש לפני שהוא הופך לעמיד, ואסור לתת לשפתיים להפגש בזמן הזה כי הן צריכות להשאר בצבעים שונים, קאפיש?

צילמתי את המוצרים בצורה שתוכלו לראות את שמות הגוונים
למעלה- שני גלוסים קולורסטיי של רבלון
למטה- תוחם בהיר של Ofra ותוחם כהה של MAC


ראשית כל, משרטטים את האיזורים הרצויים
אני העדפתי להכהות את השפה העליונה כי אני אוהבת שהיא יותר בשרנית מהשפה התחתונה, כמו בציורים של trever brown.
כמובן שזה עניין של טעם ואתן יכולות לעשות הפוך.


ועכשיו לגלוסים-
עדיף להתחיל עם הכהה, כדי שלא יקרה מצב שסיימתן עם הצבע הבהיר ואז אולי תהיה פאדיחה והגלוס הכהה יגע ביצירת הפאר.
 חבל על הכאב ראש ועל הקיסמי אוזניים.


מחכה לייבוש מלא של הגוון הראשון

וודאו שהחלק הראשון יבש, ותתקדמו לשפה השניה.
בזמן שהגלוס השני מתייבש תעמידו פנים שאתן דג ותשארו ככה בערך לדקה
אני באופן אישי מוצאת את זה מורט עצבים, אבל זה שווה את התוצאה :)


בסוף התהליך שני הצבעים יהיו מקובעים ולא יוכלו להתערבב D:
זה מה שאמור לקרות, במידה ותעשו את כל אלה, ואף יותר...

וככה הוא אמור להשמר!
איפשהו בכל התהליך הזה התלכלך מעט הפירסינג, אבל זה שטויות במיץ.
+קחו בחשבון שהשפתיים נראות יבשות,  שעדיין לא הוספתי את הגלוס השקוף, שאמור לשמור על לחות השפתיים. הגלוס השקוף המיועד לא פוגע בעמידות הצבעים

להשלמת המראה הוספתי מראה מעושן קל בעיניים
טה דה!


נ.ב
אם תשימו לב, מראה השפתיים הזה מככב בצד ימין של הבלוג על קרינה היפה
ואם תלחצו על זה יופיע לכן העמוד של מקברה דול
הקליק על הלייק הוא חובה! D;
Macabre Doll fashion on facebook!

2 תגובות:

  1. טוטוריאל מצויין! ובכלל אהבתי את כל הלוק שעשית על עצמך.
    נראה לי שאני אנסה את העניין עם ליפסטיינים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לך
      מעניין אם זה עמיד באותה מידה, נא לעדכן אותי בבקשה :)

      מחק