יום ראשון, 10 באפריל 2011

רשימת אסונות האופנה שלי

למרות שיש כמה כללים מוסכמים בעולם האופנה, לרוב זה תחום סובייקטיבי. לכל אחד יש דברים שמגניבים אותו או מביאים לו בחילה, אלה הדברים שעושים חשק לעשות לבחורה שטיפה

1. נתחיל מהדברים הבנאלים, אבל גם הכי מזיקים לנפש. ג'ינס, שאני במילא לא מעריצה גדולה שלו, שלא מתאים למידות גופה של הגיברת. במיוחד אם הוא נמוך. למעשה בכלל גזרה נמוכה, גם אם את כוסית,  יאה רק אם את חשפנית בטקסס.

2. טרנד היד שניה מאוד חביב עליי. אבל בבקשה אל תיראו כמו סחבות בלויות, תבחרו קצת יותר בקפידה את הבגד המשומש-חדש שלכן. הכי מומלץ לקחת בגד שעדיין מחובר אליו האטיקט, וזה קורה לא מעט (;
טיפ- תבדקו טוב טוב את איזורים הבעיתיים של הבגד. בחולצות ושמלות תבדקי את איזור השחי, שהוא לא בלוי או בהיר יותר משאר הבגד (סימנים קבועים של דאודורנט או זיעה של הלובשת הקודמת) במכנסיים או טייץ יש לבדוק את המפשעה, אני לא צריכה להגיד למה (רמז- פוט מפטפט).

3. דעי את מידתך! תחתונים- שלא יחתכו לך את הצדדים. חזיה- שלא תעשה לך 4 ציצים. לא להתעקש על צמוד/קצר מדי אם את לא יכולה. יש דרכים אלגנטיות לטשטש צלוליט ומבנה גוף בעייתי, תלמדי מה טוב לך. רגליים בעייתיות למשל יראו סבבה עם גרביון בעל טקסטורה מעניינת.
מעבר לזה, יש פריטים שנויים במחלוקת שרק מישהי עם מבנה גוף מסויים יכולה ללבוש. שורטס, חולצות קרופ (aka חולצות בטן) בגדי גוף, ופאייטים למשל, אלה פריטים שצריכים אופי מאוד מיוחד to pull it off. משמע גם אם את כוסית והכל יפה לך, זה לא משנה, הבגד לא מתאים לאישיות שלך אז זה לא יעבוד בחיים.
מכנסי שקי קקי- נא להשמיד ולמגר מכדור הארץ.

4. אל תלבשי לבן לחתונה! זה חוק ברזל ישן שמקביל ל"אל תעשה לחבריך את מה ששנוא עליך"
אלא אם כן את פולניה נקמנית ותישרפי בגהנום, אני ממש לא מבינה למה בשנים האחרונות התחיל הקטע שהמון נשים לובשות לבן לחתונה של מישהי אחרת, זה לא מכבד ולא מגניב בכלל, אז בבקשה תפסיקו עם זה.

5. ביץ' פליז, אל תשעממי אותי
ג'ינס וטישרט זה נחמד, אבל תעשי משהו מעניין עם עצמך. אקססורי שיקי ומעניין עדיין לא הרג אף אחד

6. סגנון קיצוני שעשוי רע
לעומת הסעיף הקודם, החלטת להיות נערת פינאפ לוהטת/גוטיק לוליטה/ליידי גאגא/פרחה מתקדמת... איזה מגניב לך! אם עברת את גיל 14  אני מציעה שתבררי טוב טוב איך עושים את זה בלי לצאת פאתט, הגבול בין מושקע וawesome בין קקי בלבן הוא מאוד עדין
טיפ- כל עוד את האסטטית, הרוב נעשה בהצלחה.


7. תתקלחי אשה (או קאשה, תתקלחי בחייייית). נו, מקלחת, זה הדבר הזה עם המים והסבון והשמפו... במיוחד לקראת הקיץ המתקרב. צריך לפרט?
טיפ- מגבונים בתיק

8. כתפיות סיליקון לחזיה-
מי שהמציא את זה היה איש רע, איש מאוד רע. אין מצב (!) שלא רואים את זה, מקילומטרים!
הבדיחה היא על חשבונכן

9. דברים מכוערים שהופכים לטרנדים שנטחנים עד שבא לי לצאת במסע רצח המוני-
לק מתפצל, ג'אגינג (הכלאה מעוותת של ג'ינס וטייץ), עקבים של חשפנית, פרווה אמיתית, טייץ חום, לואי ביטון, לואי ויטון, קרוקס/טבע נאות מחוץ לבית/מינימארקט שכונתי, סחבות שעושים איתן ספונג'ה מחוץ לבית, תוחם שפתיים שחור-חום- חזק בפתח תקווה, אמריקן אפרל, כתום, סוודר מעויינים, ג'ינס נמוך+חוטיני, מרינה מקסימיליאן בלומין.... ועוד, ועוד...

אני לא טוענת שאני מושלמת, ולא אשפד סגנון אישי של מישהו אחר כל עוד זה משקף את האופי שלו ונעשה בטוב טעם. חוץ מזה, לפעמים גם לי מתפלקת איזו פאדיחה (;
אני מאמינה שלכל אחת יש רשימת אסונות פרטית, אז מה שלכן?

אני שפן סלעים, לכן מותר לי להתלבש מוזר, כי זה מתאים לאישיות שלי

13 תגובות:

  1. היה יותר מבדר אם היית מוצאת דוגמאות לכל מפגע XD

    השבמחק
  2. מכנס בגיז/דיקיז/סקייטרים. אם אראה את זה על מישהי אחרת הייתי אומרת לה שאבריל כבר מזמן לא אין, אבל אני חוטאת, לפחות פעם בחודשיים.

    השבמחק
  3. גרביים עם סנדלים....טייצים חושפי קאמל טואו ..תוחם שפתיים שלא תואם בשום צורה לליפסטיק..תחתונים בחוץ..הרשימה עוד ממשיכה...וממשיכה..

    השבמחק
  4. למרות שאופנה זה בכלל לא אחד מתחומי העניין שלי אני חייבת לציין שהצלחת לגבש כאן רשימה של המון דברים ששנואים עליי בצורה די מוצלחת XD
    WORD!

    השבמחק
  5. ללי קימוצ'י נארו10 באפריל 2011 בשעה 11:37

    שמלות בבושקה מבד מפה פרחוניות, שלייקס, בד מטאלי, פרטי לבוש המשולבים באורגנזה, כפתורי ילדים מטופשים, ג'ינס שמשולב בו בדים אחרין, הדפסים מטאליים והכי נורא הדפס מטאלי של צבעי הקשת...

    אהבתי את התסרוקת.. בהשראת נינט כמובן :)

    השבמחק
  6. חח הרגת אותי מצחוק עם הכתפיות מסיליקון.. בהחלט מזעזע, בעיקר על כל המרוקאיות השחומות האלה ששמות סטרפלס..

    מה שמזעזע בנוסף (לא ביגוד) - אבל יש תמיד את הפרחות המתקדמות לגיל ה40 האלה.. שחומות מתות בגלל עודף סיגריות+עודף שמן קנולה על גופם בעת שיזוף חרוץ בשמש שתמיד אבל תמיד חייבות הפתאום (!!) להחליט שבא להן להיות בלונדיניות ומתחילות לנסות לצאת לצבע בלונד.. מה שיוצא בסוף צהוב מזעזע ועור שחום מזעזע.

    ויש גם את הפרחות שלקחו את המפה מהשולחן של סבתא רוסיה (יש לי אחת כזאת בבית :)) ושמוצת על הכתפיים ושילבו עם איזה ג'וגינג(ג'ינס+טייץ) וחולצה.

    השבמחק
  7. אילן- לא יפה ללכלך :>

    ירדן- האמת שכיום אבריל לבושה לא רע בכלל לדעתי

    רעות- פחח בכיף D:

    ללי- אני אוהבת שמלות פרחוניות של מטריושקה! זה עושה לי חשק לרוץ ביער XD

    פלינה- בלונד מאולץ על נשים מבוגרות, וגופיות לייקרה צכלץ וטייץ :((

    השבמחק
  8. לא מסכימה איתך רק לגבי דבר אחד- סעיף 5. לכל אחת זכות להתלבש איך שבא לה, בסופו של דבר. לא אהבתי את הניסוח. יש בחורות שלא שמות זין על הלבוש שלהן, וזה בסדר גמור, לא לכולן אותו סגנון אופנה וגם בסתם ג'ינס וסתם טי-שרט בחורה יכולה להיראות אחלה בחלה.

    השבמחק
  9. בחורה בג'ינס וטישרט יכולה להראות טוב, היא יכולה להראות יותר טוב אם היא תעשה עוד משהו קטן כדי להקפיץ את זה קדימה.

    יש בחורות שלא שמות זין, וסבבה להן. אלה לא בחורות שיקראו רשימה כמו שכתבתי עכשיו, או את הבלוג הזה בכלל.

    השבמחק
  10. מי זאת איה הוניג???

    השבמחק
  11. נו ברור ש"בגדי נשים
    "הם אשיוז אצל כל אישה באשר היא ולכל אחת מתאים משהו אחר.

    השבמחק
  12. אני מחפשת כבר המון זמן טישרטים לנשים מדליקים לנשים אני הכי אוהבת סגנון קזואל עם ג'ינס אבל הכל נראה אותו הדבר בכל מקום.

    השבמחק