יום שני, 23 בינואר 2012

סיכום תצוגת האופנה של Macabre Doll

התצוגה הראשונה שלי אי פעם הייתה חווי המעשירה מאין כמותה
אירגון תצוגה לימד אותי המון, החל בעובדה שהיו לי רק שבועיים להתכונן אליה (ולמדתי על עצמי שיש לי יכולות הסתגלות מופלאות תחת לחץ), איך להתאים את עצמי לקהל שאני לא מזוהה איתו, ממשיך באיך מתמודדים עם דוגמניות, איך הסביבה החברתית שלך פועלת כשיש לך את כל הטוב הזה על הראש

הקו הכללי של מקברה דול הן שמלות נשיות ונוחות עם קריצה לבובות גוטיות, ועדיין פרקטיות לחיי היום יום
אני נוטה לעצב לנשים שמתלבשות בשביל נשים, אין יותר מדי סקס אפיל נוטף מהשמלות, גברים יעידו
קיבלתי על עצמי את האתגר לחרוג מהרגלי כדי לעצב 7 דגמים לתצוגת אופנה במסיבות הפטיש של הספייס, התוצאה הסופית לפניכם











תמונה קבוצתית גם עם Lola just might!




תמונות יותר טובות של בגדים יועלו בקרוב

10 תגובות:

  1. תשובות
    1. תודה! במציאות זה היה פי מאה יותר יפה... יש עוד סיכוי קלוש להשיג צילומים יותר טובים אבל זה לא בטוח
      נלמד להבא

      מחק
  2. היתה תצוגה יפה!!! כל הכבוד ושיירבו
    שיהיה בהצלחה:-)

    השבמחק
  3. איזה כיף! אני זוכרת את תצוגת האופנה הראשונה שלי.. כזה תענוג!
    שיהיה לך המון בהצלחה!

    השבמחק
  4. וואו, מחכה לראות קלוזאפים!
    התמונה עם התפוח-ענקית.

    השבמחק