יום ראשון, 22 בספטמבר 2013

Matte Macabre Lips

קולקציית הליפסטיקים "Retro Matte" החדשה של מאק הגיעה לא מזמן והפעם לא יכלתי להתאפק, למרות דעתי על הרשת רכשתי לי 2 שפתונים מהקולקצייה


Fixed on Drama
גוון יין עמוק ודרמטי

All Fired Up
פוקסיה חמים ומחמיא 

התרשמותי מהקולקציה-
 אני מניחה שרובכן פה מתעדכנות בחדשות מאק  אז אקצר במילים
אז כפי שכבר בוודאי הבנתן  מדובר פה בשפתוני מאט, הצבע שלהם חזק מאוד והם עמידים כראוי לשפתונים במרקם הזה. בקטע הזה אגב התרשמתי שהשפתוני מאט של אינגלוט יותר עמידים.
+ יש בקולקצייה  כמה צבעים ממש ווירדיים שלדעתי האישית אפשר לוותר עליהם, יש גם צבעים "בטוחים" כמו למשל הרובי וו הקלאסי, שהוא הראשון בסטנד שקרא לי :)

וזה הלוק שהחלטתי ליצור איתו לבלוג
לא החלטתי באיזה מהם אני בוחרת, אז פשוט שמתי את שניהם... :)
אני נוטה לחשוב שהפוקסיה יותר מחמיא לי, אבל אני לא בטוחה בזה במליון אחוז 


11 תגובות:

  1. דווקא לטעמי גוון היין מחמיא יותר. אבל שניהם ביחד מהווים קומבינציה מושלמת! ;-)

    השבמחק
  2. תתחדשי :-) ממש אהבתי את השילוב! אני גם נוטה יותר לגוון הפוקסיה.

    השבמחק
    תשובות
    1. זאת אני משום מה זה ענה דרך חשבון הוורדפרס שלי :-)

      מחק
    2. תודה ^^
      הפוקסיה באמת נותן חיים לפנים, אחלה צבע

      מחק
  3. אהבתי מאוד את הלוק. איפור העיניים מאוד מתאים לך.

    השבמחק
  4. הפוקסיה מאוד מיוחד ומחמיא לך! וגם החיוך :)

    השבמחק
  5. אויייש כמה שהAll Fired Up יפה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא מהמם, נראה לי שאני הולכת לחרוש עליו D:

      מחק