יום ראשון, 26 בינואר 2014

off to sweden

שלום, אני נוסעת... שוב
פעם קודמת שהייתי בשבדיה השנה הייתה 2011
זה היה נראה ככה



אני מופתעת שלא כתבתי על זה פוסט אריזות או סיכום, עוד סיבה טוב לחזור לבירה המושלגת
הרבה מכם שואלים אותי איך נערכים טוב לקור אירופאי ואכן מאוד מתאים שאכתוב עכשיו פוסט פרטני עם הרבה תמונות כמו שאני עושה בדרך כלל, אבל אין לי כרגע אפשרות וכעת אני מגישה לכם כאן פוסט די תמציתי
אני אשתדל לפצות על זה עם פוסט הסיכום ;)

הצצה לבגדים שארזתי


וזו רשימה קצרה של כמה דברים שאתם מאוד מאוד רוצים לארוז לטיול בשלג
  • קרם/שפתון לחות- אתן לא רוצות יובש במזג אוויר קפוא, מבטיחה לכן.
  • ויטמין סי- מומלץ לקחת כל יום, זה מונע צינונים שאתן לא רוצות ולא צריכות.
  • מעיל- זה נראה כמו הדבר הברור מאליו, מעיל טוב זה יותר חשוב מטייץ וצעיף וכפפות. בארץ אפשר להסתפק במעיל טרנץ' מבד דק שמחמם ממש מעט ובעיקר נראה טוב, בחו"ל לא. 
  • נעליים שטוחות- כשנוצרת שכבת קרח על המדרכה והכביש, נורא קל להחליק גם עם נעליים שטוחות ולהפצע איכשהו. אם חשבת לקחת עקבים, אני ממליצה לשמור אותן לעונה יותר חמה.

2 תגובות:

  1. כל הכבוד לך שאת טסה בחורף אין מצב שאני בחורף בחו"ל

    השבמחק
    תשובות
    1. אני יכולה להבין את החשש
      זו חוויה מדהימה, מרוב שהכל יפה את לא שמה לב שקפאה לך השחלה

      מחק